[Linux-bruxelles] Gps Nuvi 52 LM cramé..

Patrice Martin linuxhelpme at gmail.com
Lun 20 Fév 10:45:44 CET 2017

Fredux,

Again me ....  Patrice  (je prépare mon London Edimburgh London and I have
to speak english there ...)

https://support.garmin.com/faqSearch/faq/textsearch?query=nuvi+52

*nuvi* 40 or *50* won't go past or stuck on the Garmin logo screen when
powered on

peut-être une réponse à ton problème ...  va cliquer sur le lien

A bientôt.

Patrice