[Linux-bruxelles] Vergeet niet om mij op de witte lijst te zetten

Suske suske at brubel.net
Lun 19 Fév 13:05:26 CET 2007

(nederlandse "versie" hieronder)

Si un gestionnaire
de la liste pouvait bloquer l'accès de ce monsieur...
Font
ch...

> Ik gebruik een spamfilter en u
waarschijnlijk ook.

Onder Evolution, onder andere, is er een
geïntegreerde spam filter.
Evolution is vrije software,
beschikbaar onder Linux OS.
Thunderbird doet het ook goed zowel onder
vindoz dan onder linux.

> Ik heb u op de witte lijst gezet
en dat betekent dat ik alle e-mail die u
> mij toezendt ontvangen
zal.

Dat was niet nodig: deleet maar gewoon mijn e-mail address
. Het is een eis, geen  aanvraag.

> U zou mij een
groot plezier doen als u mij op de witte lijst zet van uw

spamfilter.

 En wat nog ?
Ik zet er je address als
spammer in, omdat je mailtje een publicitaire spam is.

> Als u nog geen spamfilter heeft, kan ik u SPAMfighter
aanbevelen. Het is
> een gratis spamfilter voor Outlook en Outlook
Express.

Dit zijn geen vrije softwares en bestaan niet voor
Linux.
Dit is een Linux gebruikers mailing list. Ga weg. Dank je.

> U kunt SPAMfighter hier verkrijgen:

En
U kunt een vrije OS hier vinden

www.debian.org

> Ik hoop dat u me op de witte lijst zet, zodat we elkaar
in het vervolg
> veilig kunnen mailen.

Ja, ja geloof
dat...

Vaarwel.

--
Suske-excusez-moi-ça-défoule-j'aurais-dû-attendre-vendredi