[Linux-bruxelles] Unbuntu 6.06 : problème de DNS.

Laurent RICHARD laurent.richard at lilit.be
Lun 4 Sep 22:49:59 CEST 2006

Question idiote.

Pourquoi pas configurer le routeur ? C'est lui qui donne le DNS.

--
Laurent RICHARD                         _   _
laurent.richard at lilit.be                \\_//

PGP-fingerprint  8260 2267 9714 07E3 182F  C7B0 9581 794B D743 6F61
My public key is available at : http://pgp.mit.edu  Key_ID=D7436F61

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then
you win
--- Mahatma Gandhi