[Linux-bruxelles] cherche LL de gravure pour W$

jacobso1 jacobso1 at scarlet.be
Ven 16 Juin 13:25:44 CEST 2006

> Qq'un me demande une copie d'un logiciel bien connu, que j'ai pas envie
> d'aller chercher dans l'underworld de l'illegalité; parcontre
> existe-t-il un logiciel, voir même k3b pour Win$ / autre?

www.deepburner.com

version FREE et PRO (payante)

DeepBurner Pro vs. Free Version

Currently, there are two versions of the program: DeepBurner Pro and
DeepBurner Free. Both of these versions provide high quality CD/DVD burning
for everyday and special needs. However, the Pro version has some
additional, advanced features. This comparison table will show you which
version of DeepBurner would suit you better.
DeepBurner Pro vs. Deepburner Free
Features 						DeepBurner Pro
DeepBurner Free
Burn data CDs/DVDs 				Yes 			Yes
Burn AudioCDs 					Yes 			Yes
Burn and build ISO images 			Yes 			Yes
Bootable CD/DVD support 			Yes 			Yes
Disk-to-disk copying feature 			Yes 			No
Burn Video DVDs 					Yes
No
Backup utility 					Yes 			No
Burn photo CD/DVD albums 			Yes 			No
CD/DVD burning from the command line 	Yes 			No
Drive and media information utility 	Yes 			No
Personal license 					$24.95
$0.00
Business license 					$29.95 		N/A

Fonctionne bien.
Ne cracke pas les protections
Copie possible 'fichier par fichier' à partir du cd source

La 'EULA' de la version FREE mentionne qu'ils peuvent mettre de la pub
Mais je n'en ai pas vu

Voir aussi le DeepRipper sur le même site

Bienvenue du côté sombre ....