[Linux-bruxelles] quel OS êtes-vous ?

l1.feel l1.feel at gmail.com
Sam 29 Jan 11:13:16 CET 2005

Jérôme Warnier wrote:

> Chuis Windows 95 :-(

et moi...
http://www.bbspot.com/Images/News_Features/2003/01/os_quiz/hp-ux.jpg"
You are HP-UX. You're still strong despite the passage of time.  Though
few understand you, those who do love you deeply and appreciate you.

Alors, là !!! Ce sont mes p'tites pommes qui vont me faire une crise !

;-)

PhilL1