[Linux-bruxelles] ------------------------------lol--------------------------------------------------

ACCOR_Postmaster at accor-hotels.com ACCOR_Postmaster at accor-hotels.com
Lun 24 Mai 19:37:14 CEST 2004

The message from linux-bruxelles at lists.bxlug.be sent on Mon, 24 May 2004 19:30:25 +0200 had one or several files with forbidden extensions. According to our IT security policy, this message has been deleted. In order to ensure the confidentiality of the message, this operation has been realized automatically, with no human intervention.
Un message provenant de linux-bruxelles at lists.bxlug.be envoyé le Mon, 24 May 2004 19:30:25 +0200 contenait un ou des fichiers avec des extensions interdites. Conformément à notre politique de sécurité, le message a été supprimé. Pour assurer la confidentialité du message, cette opération a été réalisée automatiquement sans intervention humaine.