[Linux-bruxelles] Collaboration

Christian Broberg cb at webhouse.dk
Ven 19 Sep 23:53:14 CEST 2003

Hello!

I'm looking for a partner in Bruxelles to service and maybe host our Enterprise Content Management platform called ODEUM. Would you by any chance take a dialog with us about that.

We are a Web development company in Denmark who works for several consultancies in Bruxelles. We produce primarily our own CMS and Knowledge Management platform in PHP and host the system on either Linux or Windows 2000 or 2003 servers. We can connect to several databases e.g. MySQL, MS SQL, PostGreSQL and more.

We could have a short informal meeting the next time im in Bruxelles. What do you say?

Best regards

Christian Broberg
CEO, Managing Partner

WebHouse ApS
Gasvaerksvej 40
DK-9000 Aalborg

Tel: +45 96 30 30 72

Mobil: +45 22 68 08 80
Privat: +45 96 34 02 62
Fax: +45 98 12 70 88
http://www.webhouse.dk
http://www.odeum.com

Tilmeld dig vore nyhedsbreve så du altid er orienteret om udviklingen indenfor content management systemer, webdesign og web usability.
http://www.webhouse.dk/dk/nyheder/nyhedsbrev/
http://www.odeum.com/dk/nyheder/nyhedsbrev/

Dette er en e-mail fra WebHouse ApS. Den kan indeholde konfidentiel information og/eller priviligeret information. Denne e-mail vedrører kun ovenanførte adressat(er). Såfremt denne e-mail modtages ved en fejl, bedes den venligst returneret til WebHouse ApS uden forugående kopiering, distribution eller opbevarelse af kopi heraf. Tak. Alle rettigheder forbeholdes© 1995-2003 WebHouse ApS.