[Linux-bruxelles] Streaming tools ... ask for testing.

Eric Gianquinto eric.gianquinto at easynet.be
Dim 5 Oct 18:10:12 CEST 2003

Hello all,

Sorry for this unusual message but if you have some time to spare or
if you know some other person who is engage in that sort of activities.

I just package (.deb) some streaming tools for testing and would like some
return for testing or comment ?

You can look a this url :

http://www.devnull.be/wakka.php?wiki=DebianLinux

or put this url in you sourceslist :

deb ftp://knob.dyndns.org/debian / - only when i'm wake-up :)
deb http://www.devnull.be/debian woody main

Thanks for you comments and test ...

--
Bonjour a tous,

Désoler pour ce message unusuel.

Je suis en train de packager (.deb) quelques outils de streaming
en test. Auriez-vous du temp ou connaissez-vous d'autres personnes
qui pourrait tester ou m'envoyer quelques commentaires si vous etes
engagé dans ce genre d'activité ?

Pour plus d'information :

http://www.devnull.be/wakka.php?wiki=LinuxDebian

A utiliser dans votre source liste si vous utilisez 'Linux debian' :

- sourcelist :

deb ftp://knob.dyndns.org/debian / - uniquement quand je suis levé :)
deb http://www.devnull.be/debian woody main

Merci pour vos commentaires

Eric

--