[Linux-bruxelles] nouveau sur la liste + question Pal-B

Bart Van Audenhove barting at pi.be
Jeu 19 Juin 19:20:15 CEST 2003

Ik kan inderdaad wel begrijpen dat Pal-B het laatste van je problemen is
;-).
Indrukwekkend, dat "huiswerk" van je, daar zal je wel een hele hoop
mensen content mee gemaakt hebben - met uitzondering van onze beste
vriend Bill Gate$$$$$ natuurlijk :-).

Wat debian betreft, ik ga eerst nog verder wat afkicken van Winblows met
behulp van Mandrake denk ik. Staat vol knopjes en wizards en zo, en dat
kan ik momenteel nog wel best gebruiken. Maar op termijn lijkt debian me
wel de sympathiekste van allemaal.

Bedankt voor de info in ieder geval,

bart

--