[Freeedem] Re: [Linux-bruxelles] FreeEDem 2004

Laurent RICHARD laurent.richard at lilit.be
Dim 7 Déc 23:06:53 CET 2003

Beh moi malin ;)

--
Laurent RICHARD                         _   _
laurent.richard at lilit.be                \\_//

PGP-fingerprint  8260 2267 9714 07E3 182F  C7B0 9581 794B D743 6F61
My public key is available at : http://pgp.mit.edu  Key_ID=D7436F61

One world, One web, One program -- Microsoft ad
Ein volk, Ein Reich, Ein Fuhrer -- Adolf Hitler