[Linux-bruxelles] vraag linux

Ben b_oki at hotmail.com
Jeu 10 Oct 03:44:47 CEST 2002

Hello Sara,
Sorry voor m'n slecht nederlands - het is een tijdje geleden dat ik heb iets
in 't Nederlands gescheven.
Jij ben hier welcom maar wij zijn meestaal franstalig hier. Jij zal
misschien heel wat antwoorden in 't Frans teruggrijgen.

Voor je vraag de enige dat ik weet is :
- voor USB moet jij een kernel 2.4 hebben , dat is - denk ik het geval met
de SUSE 8.0 ;
- kwa drivers, het schijnt dat jij zal een driver moeten zoeken , hierop
bijv.
http://www.wireless.org.au/~jhecker/atmeldrv/atmeldrv.html

mvg,

Benoit