[Linux-bruxelles] BBQ

Philippe Beaujean philippe.beaujean at win.be
Lun 3 Juin 18:41:50 CEST 2002

Le lun 03/06/2002 à 17:06, Thierry Geers a écrit :

>  Beste vrienden
>  Op 22 juni aanstaande organiseerdt BXlug een BBQ in Masbourg tegen
> Rochefort,mooie klein ardeens dorpje,
>
> Photo van de zaal vindt je terug op :
> http://membres.lycos.fr/nassogne/mas/photos/990829/08290001.jpg
>
>   Vlees, mosterd en ketchup zullen er zeker bijzijn.
> De bedoeling is alle lugs in Belgie eens gezellig rond een tafel
>  samenbrengen
>
>  We tellen op u aanwezigheid
>  Schrijf u in op : http://www.bxlug.be/barbecue.cgi

En vérité, j'aimerais beaucoup être des vôtres. Cependant, je dois me
tenir à un régime alimentaire assez strict (pas de viande, ni d'alcool).
Aurait-on prévu quelque chose comme des sardines et des sodas (coca,
fanta...) ?
Si oui, il est fort probable que je serai là le 22 pour partager ce beau
moment en votre compagnie.

Cordialement,
Philippe.